inner banner

ΣΕ ΜΙΑ ΛΑΜΠΕΡΗ ΒΡΑΔΙΑ Η VECHRO ΓΙΟΡΤΑΣΕ ΤΑ 70 ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟ!

Ιούλιος 2018


Σε μία πραγματικά αξέχαστη βραδιά, η Ελληνική βιομηχανία χρωμάτων VECHRO, ηγέτιδα εταιρεία στα Οικολογικά χρώματα στην Ελλάδα, την Τετάρτη 27 Ιουνίου στο ξενοδοχείο Intercontinental, γιόρτασε  70 χρόνια ζωής. Ο εντυπωσιακός αριθμός των 400 προσκαλεσμένων περιλάμβανε τους σημαντικότερους  συνεργάτες της VECHRΟ στην Ελλάδα και το  εξωτερικό, την Διοίκηση της Praktiker Hellas, εκπροσώπους των μεγαλύτερων αλυσίδων χρωματοπωλείων στην χώρα, κυρίους: Τρακαδά,  Εγγλέζο, Παράσογλου/Enzo και Κοσμάογλου, προμηθευτές αλλά και δημοσιογράφους.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την συντονίστρια της βραδιάς κα. Σια Κοσιώνη να προσκαλεί  την Προέδρο & Διευθύνουσα Συμβούλο της VECHRO  κα. Κατερίνα Χατζηνικόλα – Δήμα καθώς και τον Αντιπρόεδρο και Εμπορικό Διευθυντή κ. Παναγιώτη Χατζηνικόλα να κάνουν μία αναδρομή στο παρελθόν της εταιρείας. Στην συνέχεια, προβλήθηκε στην γιγαντοοθόνη επετειακό βίντεο για τα 70 χρόνια της VECHRO, επικεντρωμένο στις αξίες και τις επιτυχίες της. Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή που ακούστηκαν, από ηχογραφημένη συνένετευξη, τα λόγια του πρόσφατα εκλιπόντος Προέδρου κ. Ιωάννη Χατζηνικόλα, προκαλώντας το θερμό χειροκρότημα του κοινου. Η Διοίκηση της VECHRO  αναφέρθηκε και στο παρόν και το μέλλον: στην σημερινή δυναμική της εταιρείας ως η 3η μεγαλύτερη βιομηχανία χρωμάτων στην Ελλάδα, στον ηγετικό ρόλο που έχει ως η Νο1 εταιρεία στα Οικολογικά χρώματα,   στην ανάπτυξη των εξαγωγών της στις χώρες του εξωτερικού. Μέσα στην διετία 2018-2019 η εταιρεία έχει ήδη επιβεβαιώσει την συμμετοχή της στις σημαντικότερες εκθέσεις οικοδομικών υλικών στην Ευρώπη και την Μέση Ανατολή. Επιπρόσθετα,  ανακοίνωσε το κοινό για το  νέο επενδυτικό πρόγραμμα αξίας 2,000.000€ που ήδη  υλοποιείται και αφορά στην βελτίωση των υποδομών και εγκαταστάσεων της εταιρείας. Τέλος, η διοίκηση της VECHRO αναφέρθηκε στον στόχο της εταιρείας που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση της κορυφής.

Και ποιος θα ήταν καταλληλότερος για να αποκαλύψει τα μυστικά της κατάκτησης μίας κορυφής από τον κορυφαίο Ελληνα ορειβάτη κ. Νίκο Μαγγίτση ο οποίος έχει και το ρεκόρ της κατάκτησης των 7 υψολότερων κορυφών του κόσμου;  Ο κ. Μαγγίτσης, ο οποίος αμέσως μετα έλαβε το λόγο, έδωσε το δικό του στίγμα σε ότι αφορά την επίπονη και μεθοδική  προετοιμασία (σωματική και ψυχική) που απαιτείται για την επίτευξη ενός στόχου.  Εκλεισε την ομιλία του αναφέροντας πως για να κατακτήσει κάποιος την κορυφή απαιτείται να έχει όραμα, πίστη στις ικανότητες του και αφοσίωση στον στόχο, στοιχεία που η VECHRO επίσης διαθέτει.

 

 

Αμέσως μετά, τα φώτα χαμήλωσαν και ακολούθησε ένα εντυπωσιακό lasershow που ολοκληρώθηκε με την εμφάνιση του νέου λογοτύπου της VECHRO.  Στην σκηνή ανέβηκαν από το Τμήμα Marketing η  κα. Αννα Δήμα και ο κ. Μιχάλης Ορφανός και παρουσίασαν για πρώτη φορά στο κοινό,  το νέο λογοτυπο της εταιρείας, επεξηγώντας παράλληλα τις βασικές αρχές (σχήμα και χρώμα)  καθώς και την φιλοσοφία που το διέπουν. Η επιλογή του νέου λογοτύπου της VECHRO, ένα πινέλο-λουλούδι, προκύπτει σαν φυσικό επακόλουθο της «πράσινης» φιλοσοφίας την οποία η εταιρεία πρώτη στην Ελλάδα υιοθέτησε από τις αρχές του 2000. Πιο συγκεκριμένα, η ερευνα και η ανάπτυξη ολοκληρωμένων πιστοποιημένων οικολογικών προϊοντων βρίσκεται στην καρδιά της φιλοσοφίας της VECHRO από το 2003, καθώς κινητήρια δύναμη και όραμα της εταιρίας είναι η δημιουργία καινοτόμων προϊοντων, υψηλών προδιαγραφών, που σέβονται τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Στόχος της VECHRO είναι το νέο της λογότυπο, ένα πινέλο-λουλουδι, συμβολο δημιουργίας και αλλαγής ενός χώρου, να αποτελέσει  ταυτόχρονα και σύμβολο αλλαγής  του τρόπου σκέψης -οικολογικά και υπεύθυνα- των συνεργατών  και των καταναλωτών που την εμπιστεύονται.

 

Η βραδιά συνεχίστηκε έως τις πρώτες πρωϊνες ώρες υπό τους ήχους ζωντανής μουσικής με πολύ χορό, κέφι και χαμόγελα.